button

ZAKRES DZIAŁAŃ AUTORSKICH

1. FOTOGRAFIA

artystyczna – autorskie, ekspresyjne i niekonwencjonalne przedstawienie tematu,
reklamowa – wyeksponowanie dla celów promocyjnych najważniejszych zalet produktów i usług, pobudzenie wyobraźni odbiorcy, zmotywowanie go do skupienia uwagi na produkcie,
studyjna – plany zdjęciowe aranżowane przez plastyków we własnym studio fotograficznym. Możliwość zaaranżowania studia przenośnego u kontrahenta: w biurze, laboratorium, hali fabrycznej, na sali ekspozycyjnej.
plenerowa – zdjęcia realizowane w każdym miejscu i o każdej porze dnia i nocy z użyciem specjalistycznych obiektywów do fotografowania,
wydawnicza – przygotowana dla celów wydawniczych na monitorach o kalibrowanych barwach , zgodnie z wymogami poligrafii, plików cyfrowych wraz z próbami kolorystycznymi,
wystawiennicza – fotogramy wszelkich formatów łącznie z fotografią wielkowymiarową np. 125 cm x 400 cm wykonane różnymi technikami i na różnych podłożach, np. na specjalnych blachach aluminiowych, przeznaczone do ekspozycji na targach, konferencjach, sympozjach, we wnętrzach biurowców i gabinetach firm, na życzenie oprawiona i wyposażona w opakowanie transportowe,
klasyczna – wykonywana zarówno w technice diapozytywów jak też negatywów barwnych i czarno- białych, przy użyciu najwyższej klasy profesjonalnego sprzętu produkcji japońskiej, marki MAMIYA RZ 67 oraz MAMIYA 7 II jak też innych aparatów specjalistycznych – np. z ruchomym obiektywem,
cyfrowa – stosowana głównie w przypadku fotografii katalogowej i projektów wstępnych.

Tematyka zdjęć realizowanych przez STUDiO'Vi:
  • – portrety - artystów, szefów firm, polityków, zespołów pracowników - z udziałem wizażystki,
  • - pejzaż miejski oraz pejzaż szerokich przestrzeni
  • - kultura i przyroda świata,
  • – detale przyrodnicze,
  • - detale przyrodnicze,
  • - produkty spożywcze i przemysłowe,
  • - architektura,
  • - wnętrza biurowców i wnętrza przemysłowe,
  • - kompozycje aranżowane,
  • - reportaże z wydarzeń publicznych,
  • - inne.

2. ILUSTRACJE - GRAFIKA, RYSUNEK, MALARSTWO

rysunek artystyczny – realizowany zarówno technikami klasycznymi ołówkiem, węglem czy tuszem, jak też przy użyciu tabletu elektronicznego,
ilustracje realizowane technikami klasycznymi – przy użyciu farb, pasteli, szlachetnych technik graficznych i malarskich,
grafika komputerowa – efektowne kompozycje z wykorzystaniem elementów fotografii, grafiki oraz elektronicznych przetworzeń obrazu.

3. TEKSTY

teksty promocyjne – pisane przez doświadczonych dziennikarzy,
teksty reklamowe – promujące konkretne produkty, pisane przy udziale psychologa,
cytaty – literackie lub filozoficzne, opracowane przez historyków literatury występujące samodzielnie lub w powiązaniu z ilustracjami.

4. WYDAWNICTWA

identyfikacja wizualna – jest częścią wizerunku firmy, gwarantuje jej rozpoznawalność pośród konkurencji, jej najważniejszym elementem jest logo.
plakaty, bilbordy, standy - obwieszczają wszem i wobec o nowych kampaniach promocyjnych, wiodących produktach, wydarzeniach, sukcesach, itp.
foldery – prezentują firmę, jej dorobek, skalę i rodzaj działalności, są zwykle podstawową wizytówką firmy trafiającą do nowych kontrahentów.
katalogi – prezentują szeroką gamę produktów bądź usług oferowanych przez firmę.
teczki – realizowane z kartonów ozdobnych, kredowanych lub tworzyw sztucznych z ciekawą grafiką lub fotografią, z mapką dojazdową – na życzenie, uszlachetnione folią lub lakierem. Pozwalają przekazywać oferty i dokumenty w elegancki sposób, pomocne uczestnikom konferencji
raporty roczne - w dobitny i atrakcyjny plastycznie sposób przedstawiają osiągnięcia firmy w ostatnim roku, są jednym z czynników identyfikowania się pracowników, szczególnie kadry zarządzającej, z firmą.
karnety świąteczne, zaproszenia – STUDiO'Vi stworzyło oryginalny styl projektowania karnetów świątecznych i zaproszeń realizowanych zwykle na papierach ozdobnych w komplecie z elegancką kopertą.
opakowania – według obowiązujących norm technicznych z zastosowaniem szerokiej gamy materiałów i uszlachetnień.
kalendarze – są okazją do proponowania spójnej linii plastycznej, nowej każdego roku, mogą być w następujących formach:

  • - plakatowe - efektowne, o dużych wymiarach, łatwo zauważalne w każdym wnętrzu,
  • - wieloplanszowe – najbardziej prestiżowe, promują co miesiąc atrakcyjną a w całokształcie jednolitą linię plastyczną
  • - trójdzielne lub dwudzielne - posiadają funkcjonalne, przejrzyste kalendarium szczególnie użyteczne w biurach handlowych i hurtowniach,
  • - książkowe - podstawa pracy każdego menadżera, polecamy z indywidualnie projektowaną okładką,
  • - biurkowe – stojące zawsze w zasięgu wzroku, niektóre typy pozwalają na krótkie notatki
  • - kalendarze na biurko formatu A-2 lub B-3 - podręczny notatnik handlowca na każdy dzień,
  • - listkowe - przeznaczone do szerokiej dystrybucji, zawsze w każdym portfelu,
  • - kalendarze nietypowe - wykonane na przedmiotach, tkaninach, magnesach, samoprzylepne.

Zabytki Grafika & Design Wydawnictwa
Kontakt Studio-Vi Referencje